Contract manager - erfaring med sundhedsfaglige udbud

Fulfilled

Jobbet

For at udvikle koncernens modenhed inden for udbudshåndtering og kontraktstyring søger vi nu en Contract Manager med erfaring inden for sundhedsfaglige udbud.

Du får rig mulighed for at præge jobbet samt hvordan virksomhederne i Carelink koncernen fremadrettet arbejder med drift og vedligeholdelse af kontrakter og udbudsprocesser.

Dine primære ansvarsområder:

  • Løbende at have overblik over mulige udbud.
  • Ansvarlig for kontraktuelle forhold og udbudsprocesser. Herunder udarbejdelse af tilbud.
  • Sikre den gode relation i form af en løbende og proaktiv dialog med kunder og andre interessenter.

Din profil

Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund. Vigtigst er dog at du har erfaring med sundhedsfaglige udbud og offentlige kunder.

Du forstår at styrer udbudsprocesser, er stærk på analyser og har kommerciel forståelse.
Der er tale om en stilling, hvor du som Contract Manager på koncernniveau kommer til at bevæge dig i et komplekst krydsfelt mellem sundhedsfaglige detaljer, virksomhedsstrategi og politik. Der er derfor vigtigt, at du er struktureret, har overblik samt at du får afsluttet opgaverne bl.a. ved at nedbryde problemstillinger til opgaver, som du og andre kan eksekvere på.

Du tilbydes

Du tilbydes et selvstændigt job, hvor du bliver en del af et kompetent og velfungerende team i en vækstorienteret virksomhed.

Kontakt og lokation

Samtaler vil foregå i Kolding.

Virksomheden får ikke kendskab til din henvendelse uden din accept.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Didde Bernhammer via mail@matchmaker.dk eller på telefon +45 7554 0000.

Virksomheden

Carelink A/S er en danskejet Healthcare virksomhed, med hovedsæde i Randers, og to øvrige afdelinger i henholdsvis Aarhus og Odense.

Carelink koncernen består i dag, foruden Carelink også af Uni-Care og Medflex, som til sammen råder over ekspertise indenfor en bred vifte af sundhedsfaglige ydelser – fra højt specialiserede læger over respiratoriske hjælperordninger til pleje og omsorgsopgaver på plejecentre og i hjemmeplejen.

Selskabet ejes af ledelsen, JKS Group samt Tema 65+, der er et investeringsselskab under Dansk Generationsskifte.

Carelink koncernens uafbrudte vækst igennem hele virksomhedens levetid bygger på fem grundlæggende værdier: fair, ærlig, troværdig, omsorg og respekt samt på en ambition om altid at levere faglighed, leverancesikkerhed, kontinuitet og innovation med et smil til borgerne.

Carelink skatter nære relationer, og den gode personlige kontakt til både medarbejdere, kunder og borgere. Fra rekruttering, over formidlingen af engagerede og kompetente medarbejdere.

Carelink A/S er i kraftig vækst og er stolte af 3 år i træk at have modtaget Børsens Gazelle og senest modtaget Dansk Erhverv-prisen 2021 for samarbejdet med Danske Regioner om eksekvering af Covid-19 testcenter strategien.

Opslagsdato

24.09.2021

Yderligere information
Adr
Alsvej 21, 8940 Randers
Match kriterier
Region
  • Midtjylland
Branche
  • Administration / Back office
  • Øvrige
Uddannelse
  • Bachelor
Jobtype
  • Specialist